Τό «πᾶμε γιά φαί;», μπορεῖ νά κλείνει τήν κραυγή «ἄνθρωπον οὐκ ἔχω»
γιά νά πῶ τόν πόνο τῆς καρδιᾶς μου, νά ἀναπνεύσω ἀπό τό πνίξιμο τῶν προβλημάτων.
Τό «δέν ἔχω διάθεση» εἶναι τό κλείσιμο, κατάμουτρα, τῆς πόρτας τῆς καρδίας,
πράγμα πού σημαίνει πώς ὁ ἄλλος θά μείνει μόνος στό σκοτάδι καί τήν κρυάδα του.
π. Ανδρέα Αγαθοκλέους
Η έκφραση των θετικών αισθημάτων μας
μπορεί να γίνεται με το βλέμμα, με το λόγο,
με τις κινήσεις του σώματος.
Η αγάπη που έχουμε μέσα μας
είναι καλό να εκφράζεται.
Ο άλλος που είναι δίπλα μας
μπορεί να χρειάζεται
αυτή την έκφραση για να ζήσει.
Ο άνθρωπος δεν είναι μόνο ύλη.
Έχει και ανάγκες ψυχικές.
Πεινά για μια αγκαλιά ως πράξη αγάπης,
διψά για ένα λόγο στοργής και κατανόησης.
Είναι λάθος να περιορίζεται η ελεημοσύνη
σε λεφτά ή ρούχα ή φαγητό.
Χρειάζονται και αυτά βεβαίως,
αλλά ο Χριστός είπε το
«ούκ επ άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος».